Online adverteren

Veel bedrijven zien online adverteren nog steeds als een opdringerige manier om je merknaam het internet over te schreeuwen. Daarbij wordt gedacht aan de schreeuwerige banners en opvallende commercials die niet bij iedereen even goed vallen. Jammer, want een goed gekozen boodschap met de juiste uitvoering kan heel veel toegevoegde waarde voor een bedrijf hebben. En met de juiste invulling kan die boodschap heel subtiel zijn.

Adverteren met behulp van Google

De zoekmachines zijn nog steeds een van de belangrijkste manieren om informatie te zoeken. In deze tijden van information overload moeten we een manier zoeken om niet tussen het ruime aanbod van websites weg te vallen. In Google (nog steeds met afstand de belangrijkste zoekmachine) adverteren kan hierbij een interessante mogelijkheid zijn.

Steeds meer begint Google de advertenties boven de zoekresultaten aan te passen, zodat deze naadloos in het overzicht worden opgenomen. Dit levert voor de adverteerder alleen maar positieve mogelijkheden op: meer clicks, meer views, en – in combinatie met de juiste campagne – meer sales.

Adverteren met behulp van banners

De juiste banner kan een hoop verschil maken in de manier waarop je online gezien wordt. Met een kwalitatief hoogwaardige bannercampagne bereik je veel meer dan alleen harde sales. Ook de manier waarop het bedrijf gezien en ervaren wordt, speelt hierin mee. De ontwikkeling van de juiste bannercampagne resulteert in een online presence die geheel in lijn is met de doelen en verdere invulling van je marketingmix en zorgt voor meer kwaliteitsbeleving, meer positieve klantervaring en meer conversie. Kijk dus goed naar de mogelijkheden van een bannercampagne.

Andere advertentiemogelijkheden

Natuurlijk zijn er meer dan deze slechts twee bovengenoemde mogelijkheden om een bedrijf met online adverteren beter zichtbaar te maken voor bezoekers en (potentiële) klanten. Wij informeren je graag over de mogelijkheden om online op maat de meest geschikte campagne samen te stellen, altijd met oog op jouw budget en jouw marketingmix. Maak kennis met het nieuwe adverteren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *